Telefoonhuis Beverwijk denkt goed mee met Cees Schaap

Cees Schaap complimenteert Telefoonhuis bij hem in Beverwijk.

Hij bracht daar zijn iPhone 8 met een defect touchscreen. De telefoon was inmiddels uit de Apple garantie. Het scherm werd gemaakt voor 139,00 euro, maar daarna werkte het opladen niet meer. ,,Dat werd keurig verholpen maar toen deed de microfoon niets meer. Weer terug voor reparatie en toen bleek dat het helaas niet te repareren was. We konden netjes het reparatiebedrag terugkrijgen maar omdat de telefoon nog niet zo lang uit de garantie was, stelde het Telefoonhuis voor om bij Apple een omruilregeling te proberen. Dit is gelukt! Een groot compliment voor deze service.”

Greeuw

Diana en Jeroen van der Weijde geven een grote pluim voor Greeuw Airconditioning bij hen in Alkmaar. In februari had het bedrijf een nieuwe airco geplaatst die er een tijd daarna opeens de brui aangaf. ,,De volgende dag kwam er een monteur die vaststelde dat twee onderdelen besteld moesten worden. De dag daarna belde Greeuw dat dit type airco bij meer klanten problemen geeft. Om een lang verhaal kort te maken. We kregen kosteloos een totaal nieuwe airco geplaatst. Grote klasse!”

Vink Witgoed

,,Wat een service.” Op zaterdagmorgen 8 augustus bleek de vriezer van Hilversummers Jaap Bast en Wim Verhoeven het niet meer te doen. ,,En dat bij een temperatuur van dik 30 graden. We hebben meteen gebeld met Vink Witgoed in Westbroek. Anderhalf uur later werd er voor nood een nieuwe ijskast en vrieslade gebracht. Dat noemen wij nog eens ouderwetse service. Chapeau!”

Kampeer met sfeer

Sjaak en Nel den Otter uit Wieringerwerf kochten vorig jaar een camper bij Kampeer met sfeer in Dirkshorn. Er waren toen wel wat probleempjes, maar alles werd perfect opgelost en onder garantie geregeld. Nu een jaar later de garantietermijn was verlopen, ging de koppeling stuk, een dure reparatie. Het echtpaar Den Otter nam contact op met de eigenaar van Kampeer met sfeer en die nam de helft van de kosten voor een nieuwe koppeling voor zijn rekening. ,,Wij zijn super blij met deze sympathieke eigenaar. Echt een topbedrijf, dat zijn afspraken nakomt!”

Andrea XL

De Haarlemse abonnee Lieve Hanssen vindt dat Andrea XL bij haar in de stad vermelding verdient vanwege hun voortreffelijke service. Jaren geleden ging zij met een kapotte afstandsbediening naar Andrea XL en deze werd ter plaatse gratis gerepareerd. Onlangs kreeg haar tv-toestel kuren en nam ze in de ochtend telefonisch contact op. ,,En ’s middags werd het euvel al verholpen al lag het niet aan de televisie maar aan het signaal van KPN.”

Renault (2x)

Renaultdealer Stokman in Den Helder en Renault Nederland krijgen beide lof van Peter Beuger uit Den Helder. In verband met het vervangen van de verdamper van zijn airco moest heel het dashboard van zijn auto eruit en moesten de deuren eraf om het onderdeel dat stuk was te vervangen. ,,Het zou mij 3075 euro gaan kosten. Maar omdat het een onderdeel was wat na 2,5 jaar niet kapot had mogen gaan, gaven Renaultdealer Stokman 10 procent en Renault Nederland 35 procent korting, zodat ik nog maar 1667 euro hoefde te betalen. Ik vind dat grote klasse.”

Blokker Alkmaar

Nathalie Tol uit Alkmaar meldt een klein maar gewaardeerd gebaar van Blokker de Mare in Alkmaar. ,,De dop/klep van mijn thermoskan functioneerde nét na verstrijken van de garantieperiode niet meer. Zonder morren werd deze vervangen door een nieuwe dop. Dat vind ik top!”

Uw compliment?

Heeft u ook een compliment? Mail het ons en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.