Warme douche van Marja Bleeker na zeperd Ziggo

Het internet van Marja Bleeker doet het niet lekker maar na het bezoek van de Ziggo-monteur is het er alleen maar slechter op geworden.

Meteen belt ze Ziggo of hij misschien terug kan komen - hij woont dichtbij had hij verteld. Kan absoluut niet en een andere monteur kan pas vijf dagen later. Zo lang kan Bleeker niet wachten en ze laat een ander bedrijf langskomen die de ingreep van de Ziggoman ongedaan maakt.

Dat werkt maar kost haar wel 230,63 euro die Ziggo tot haar ergernis niet vergoedt. Zij vindt dat ze gedwongen is die kosten te maken doordat Ziggo haar beroerd heeft geholpen. Als wij er tussen springen, beaamt Ziggo dat het niet lekker is gegaan en Bleeker beter en eerder geholpen had moeten worden. Om dat goed te maken, krijgt ze met excuses uit coulance die 230,63 euro vergoed. Bleeker geeft Ziggo na die zeperd een heerlijk warme douche...

Meer Ziggo. In de hoofdrollen Loes en Henk Kok. Voor een tientje internetten (25 Mbit ) én vast bellen. Dat aanbod van Ziggo leek hen zomer 2015 wel wat. In de jaren erna bleek dat tientje toch geen eeuwigheidswaarde te hebben en gingen de tarieven steeds iets omhoog. Protest hielp niet.

Alles wordt duurder, ook dit abonnement. Ziggo wijst erop dat ze elk jaar wel de verhoging hadden mogen aangrijpen om op te zeggen. Maar ja, waar kun je dan nog wél voor een tientje bellen en internetten? Het paar begrijpt het wel. Uit aardigheid laat Ziggo een bloemetje bezorgen. Zulks wordt gewaardeerd.

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van de Ombudsman? Mail ons!

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.