Velsense brandweer geeft IJmuidense zuurstof na brand

ijmuiden

De Velsense brandweer heeft dinsdagmiddag een bewoonster van een huis in de Rijnstraat in IJmuiden zuurstof moeten geven omdat ze te veel rook had ingeademd.

In het huis had iets te lang in de magnetron gestaan. Dat was in brand gevlogen waardoor veel rook in het huis stond. Het brandje was al uit voor de brandweer er was. De keuken liep door de hitte wel schade op.

In afwachting van de ambulance gaf de brandweer zuurstof aan de vrouw. Die is voor controle naar het Rode Kruis Ziekenhuis in Beverwijk gebracht. Met een ventilator heeft de brandweer de rook uit het huis geblazen.

Meer nieuws uit IJmond

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.