Premium

Cashback, maar niet overal

Samsung geeft tijdelijk 200 euro terug na aankoop van een televisie. Dion Hoekstra stuurt alle gevraagde gegevens op tijd in, maar krijgt toch die 200 euro niet. En dat klopt nog ook.

Het probleem is dat Samsung voor deze herfstactie afspraken heeft gemaakt met bepaalde verkopers. Meneer Hoekstra zag Bol.com waar hij de tv kocht ook op een deelnemerslijst, maar volgens de webshop vergist hij zich. Dat blijkt ook uit de link naar het overzicht bij Samsung dat Bol.com ons mailt. Elektronicazaken in het hele land deden mij, maar niet Bol.com. Net zo min als de feitelijke leverancier van zijn tv, een van de 21.000 partners die via de website van Bol.com z’n spullen aanbiedt. Dat hij zijn tv niet rechtstreeks bij Bol.com kocht, was meneer Hoekstra niet duidelijk, ofschoon dat wel bij de artikelen staat vermeld. Bol.com wijst er nog wel op dat hun prijs beduidend onder de reguliere prijs zat, zodat meneer Hoekstra niet meer dan een paar tientjes misloopt.

Reageren of zelf hulp nodig van de ombudsman? Mail ons!

Ombudsman nieuwsbrief

Durk Geertsma en Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.