’Ze verdienen een heel dikke pluim’
Complimenten van tevreden consumenten.
ShopPartners
De kwaliteit van de tuinkabouter die als gimmick bij ShopPartners is besteld, valt Frank Maas uit Leiden tegen. Hij heeft geen tijd voor een alternatief en geeft 'm toch aan de jarige, maar mailt ShopPartners over zijn teleurstelling. Die slaat om in verrassing, want binnen een uur mailen zij terug dat ze dat jammer vinden en het geld terugstorten. De kabouter mag blijven.
Woudt fietsenwinkel
Cocky Pilkes uit Zaandam prijst de zeer vriendelijke en deskundige wijze waarop zij geholpen is door fietsenwinkel Woudt in Koog aan de Zaan. De e-bike met middenmotor had achteraf een te hoge instap en mocht ze komen ruilen. Aan de e-bike die ze koos zijn op haar wensen verschillende zaken met plezier aangepast. ’Ze verdienen een heel dikke pluim.’
Stadsschouwburg
Een ongeluk in de Velsertunnel dwarsboomt het bezoek van Tiny Clazing uit Beverwijk aan ’De Verleiders’ in de Stadsschouwburg in Velsen. De volgende dag mailt zij het theater, die van dichte tunnel weet en de voorstelling zelfs later was begonnen. Spontaan worden haar twee kaarten voor een andere voorstelling aangeboden. ,,Dat noem ik nog eens klasse.”
Blokker
De Inventum melkopschuimer van Henk Groot uit Enkhuizen kreeg na bijna twee jaar kuren. Voor Blokker Enkhuizen géén probleem. Zonder aarzelen scande de medewerker de kassabon en veranderde het aankoopbedrag in een tegoed. Via de online-bestelconsole was het model niet te bestellen, een betere met iets bijbetalen wel. De volgende dag kon hij hem ophalen.
Federmann
Siem en Mieke Gieling uit Haarlem mailen een pluim door voor opticien Federmann in Haarlem. ,,Wij hadden daar een nieuwe zonnebril uitgezocht. Het kapotte exemplaar hadden we ook meegenomen en gezegd dat die weg kon. Een dag later belde Federmann dat ze deze zonnebril gelijmd hadden om deze te gebruiken in afwachting van de nieuwe. Goeie service.”
Uw compliment?
Heeft u ook een compliment? Mail ons en vergeet niet uw wooplaats te vermelden.