Premium

’Na ons verhaal, dat ze erg sneu vond, kregen we ons entreebedrag terug! Klasse!’

Complimenten van consumenten.

Op deze pagina gaat het vaak over ergernis over de beperkte houdbaarheid van tegoed- en cadeaubonnen. Totaal anders is de ervaring die Yvonne Karsten wil delen. Zij kon een bon zelfs na zestien jaar nog verzilveren. Na het overlijden van haar schoonouders werd bij het opruimen van hun huis een tegoedbon van 75 euro gevonden die was uitgegeven door Brasserie d’Oude Veiling in Zwaag. De bon was haar schoonouders destijds aangeboden door goede vrienden die inmiddels ook al zijn overleden. Tot Karstens aangename verrassing bleek het geen enkel probleem voor de restauranthouders om de memorabele tegoedbon te accepteren als betaling voor een heerlijk etentje. Dat verdient een groot compliment, vindt Yvonne Karsten.

Meer nieuws uit Ombudsman

Ombudsman

Ombudsmannen Durk Geertsma & Ed Brouwer springen in de bres voor de consument.