Welverdiende pluim voor De Hypotheker Lisse en voor Woongarant
De zoon van Joke den Boer uit Noordwijkerhout ontdekt nu pas dat hij al zes jaar lang onbedoeld een dubbele woonhuisverzekering heeft lopen, zowel via De Hypotheker in Lisse bij Woongarant als bij Aegon.
Aegon is aanvankelijk bereid de premie terug te geven, totdat duidelijk wordt dat de verzekering bij hun als eerste was afgesloten. Woongarant ziet geen reden de verzekering met terugwerkende kracht te ontbinden, maar door de vasthoudendheid van De Hypotheker besluit Woongarant toch om Den Boers zoon schadeloos te stellen. Netjes!
Jan Groet Den Helder
Kim Bakker uit Den Helder informeert voorzichtig of we een compliment willen plaatsen voor autobedrijf Jan Groet uit Den Helder. Natuurlijk. Ze schrijft: ,,Wij hebben daar een aantal weken geleden een occasion gekocht zonder garantie omdat wij dat niet nodig vonden. Na twee weken zagen we dat er een scheurtje zat in de leren bekleding en dat er binnen een korte tijd meerdere scheurtjes konden ontstaan. Verkoper Jan Bakker heeft dit voor ons keurig laten maken zonder kosten. Dit vinden wij een geweldige service.” Wij ook.
New Zealand Auckland
Christiaan Pieter Verwer prijst New Zealand Auckland bij hem in Haarlem. De afgeprijsde mooie merino-wollen trui die hij er gekocht had ging thuis meteen in een wolwasprogramma, waarna hij bij het strijken ontdekte dat in een van de mouwen een gaatje zat van een verloren steek. Terug naar de winkel waar de verkoper zonder dralen aanbood dat hij z’n geld terug kreeg. ,,Deze reactie maakt dat wij graag nog eens terugkomen.”
IT-Shop Rijnsburg
Karin Kloos uit Katwijk aan Zee had twee jaar geleden bij Coolblue een laptop gekocht. De accu werd steeds slechter en op het laatst kon ze er alleen nog op werken als de laptop met een stekker in het stopcontact zat. Coolblue heeft hem nagekeken maar de storing bleef. Daarop ging Kloos naar IT-Shop Rijnsburg. Die vermoedde een slechte accu en bestelde een nieuwe op no-cure-no-paybasis. Het bleek een gouden greep. Na de vervanging doet de laptop het weer als vanouds. Tot haar teleurstelling wilde Coolblue van de nota van 60 euro slechts een tientje vergoeden met een voucher. Nee, dan IT-Shop Rijnsburg: ,,Prima vaklui tegen een normaal tarief en supersnel en vakkundig”, vindt Karin Kloos.
Intersco Heerhugowaard
Nel de Rijcke ging met de schoenen van haar vader naar schoenenwinkel Intersco bij haar in Heerhugowaard. Het zijn veter/rits-schoenen waar de lipjes van de rits afgegaan waren. Of ze gemaakt konden worden... ,,Na overleg kwam de verkoopster terug met een nieuw paar schoenen. Mijn vader kreeg voor de mankementen aan zijn oude schoenen geheel kosteloos een nieuw paar. Hij kon het niet geloven. Namens hem bedankt. Top.”
Servicedesk ING
Met plezier geeft Ada Goedhart uit Hilversum een compliment aan de servicedesk nabestaanden van de ING in Amsterdam ,,voor de prettige en snelle wijze waarop ze mij hebben begeleid bij de administratieve afhandeling”.
Blokker Schagen
Paulina van het Blokker-filiaal Schagen krijgt lof van Thea Hof-Smit uit Tuitjenhorn. Zij had daar een elektrische tandenborstel gekocht maar raakte metéén de beschrijving van gebruik en onderhoud kwijt. ,,Eén telefoontje naar Blokker waar Paulina mij vriendelijk te woord stond en zei dat zij het voor mij zou kopiëren als ik even zou komen met de tandenborstel. Zo gezegd, zo gedaan. Nogmaals mijn hartelijke dank.”
Uw compliment?
Heeft u ook een compliment? Deel het met ons en vergeet u niet uw woonplaats erbij te vermelden?