Promotie IJmuiden op volle toeren, dit keer in het Vondelpark en in de lucht
© foto Citymarketing Velsen/Michel van Bergen
IJmuiden op de kaart zetten. Citymarketing Velsen doet er van alles aan om de havenplaats en de omliggende dorpskernen bij toeristen bekend te maken.
Een promotieteam ging afgelopen weekeinde in het Vondelpark mensen interesseren voor een bezoekje aan IJmuiden Rauw aan Zee, zoals de plaats ook wel bekend staat. Bezoekers van het park konden vrijdag en zaterdag op de foto op een ministrandje.
De foto werd op een Photoflyer met informatie over IJmuiden aan Zee geplakt. Ook was er een reclamevliegtuigje met een banner ‘IJmuiden Rauw aan Zee’ die boven de metropoolregio vloog. Op social media verscheen een bericht dat de luchtreclame zelfs was gezien boven Gelderland. Het vliegtuig wordt in augustus en september nogmaals ingezet. Voor de tekst van de tweede vlucht wordt een prijsvraag uitgeschreven: hoe zou jij de gemeente promoten in 26 letters?
Citymarketing Velsen verzint elk jaar een bijzondere actie om de havenplaats te promoten. In 2019 gingen de .IJmuiden-letters ‘on tour’ door Amsterdam en Haarlem en in 2020 werd de onder kinderen populaire mascotte Kaatje Kabeljauw geïntroduceerd.
Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.