André Wijtman in Oostwoud: ’Een eerlijke en gastvrije vakman’
© Foto Pixabay
Een schouderklop voor autoservicebedrijf André Wijtman in Oostwoud.
Johan Has uit Heerhugowaard mailt dat hij al sinds de aankoop van zijn VW Transporter problemen had met de temperatuurmeter van het koelwatersysteem. De garage waar de auto was gekocht noch de VW-dealer wist raad, ’maar zolang je geen kokende motor hebt, gaat het goed. Op een dag reed hij achter de bedrijfswagen van Wijtman met de leus ’VW transporter specialist’. ,,Dezelfde avond nog na sluitingstijd gebeld en halverwege mijn verhaal onderbrak hij mij met de opmerking: ’Ik weet wat er aan de hand is, breng hem maar even langs’. Een eerlijke en gastvrije vakman heb ik ontdekt, die ik kan aanbevelen aan een ieder.”
Een compliment voor herinneringenoplinnen.nl van Nel Zethof uit Haarlem. Onlangs bestelde zij daar enkele zeshoekige muurfoto’s maar tot haar schrik stond een foto er schuin op zodat ze die niet kon plaatsen. ,,Waarschijnlijk heb ik de foto verkeerd aangeleverd. Op mijn mail werd meteen gereageerd. Ik kon de foto gratis opnieuw bestellen. Superblij ben ik!”
Een verdrietige aanleiding voor het compliment dat de familie Schaart doorgeeft. Paulien Schaart uit Haarlem: ,,Doordat onze (schoon) vader op sterven ligt en hierdoor zijn trouwring en zegelring aan zijn ringvinger knel kwamen te zitten, hebben we juwelier van Velthoven in Heemstede gebeld met de vraag om deze beide ringen pijnloos te verwijderen. Binnen tien minuten kwam er al iemand van de winkel om deze te verwijderen. Binnen hele korte tijd kwamen ze terug met opgepoetste en gerepareerde ringen en helemaal kosteloos! Wat een fantastische service in deze verdrietige tijd.”
’Gigantisch dikke pluim’ van Freek Hoogendoorn voor RJ’s Meubeldiscount in zijn woonplaats Den Helder. Van het bij dit bedrijf gekochte dressoir trokken de deurtjes krom. Die konden daardoor niet meer sluiten. ,,Er is geprobeerd de deurtjes te repareren, helaas zonder resultaat. Wij kregen zonder problemen een nieuw dressoir geleverd.”
Monique Bak uit Koedijk mailt een prettige ervaring met Wibo naaimachines in Alkmaar. In december bracht ze haar naaimachine voor een servicebeurt en het oplossen van een probleem bij het spoelhuis. ,,De machine liep weer als een zonnetje”, schrijft zij, ,,maar helaas kwam het oude probleem weer terug. Ik bracht de machine terug en bij het ophalen werd verteld dat een onderdeel bij het spoelhuis was vervangen. De kosten? ’Service van de zaak’. Dat vind ik echt service. ”
Met een handgeschreven briefje laten S. en A. Nieuwenhuis uit Alkmaar weten dat zij recent wederom een erg prettige ervaring hebben gehad met de service van Lavital Natuurlijk biologisch slapen in Zwaag. ,,Ook ruim buiten de garantietermijn werden wij super geholpen. Dit bedrijf is een echte aanrader.”
Uw compliment?
Heeft u ook een aardige staaltje service ondervonden. Stuur uw ervaring dan naar ons en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden.