Margot Belier mag niet zeuren over kapotte tuinstoeltjes

De desbetreffende stoelen.© eigen foto

Ed Brouwer

Via ons heeft JYSK de klacht van Margot Belier uit Warmenhuizen voorbeeldig opgelost, maar voordien heeft zij zich wel honds behandeld gevoeld.

Ze had geklaagd dat het kunstrotan van drie van de vier tuinstoelen kapot sprong, terwijl die nog geen drie jaar oud waren. Weliswaar ging het om stoelen voor de halve prijs - 30 euro per stuk - maar dan nog hoef je niet te verwachten dat ze maar twee zomers meegaan. JYSK reageerde volgens haar beroerd: ’Kan gebeuren’, zoiets. En waar ze zich voor die prijs druk om maakte. De garantieperiode was trouwens voorbij, dus pech. Dat beoordelen ze op het hoofdkantoor van JYSK gelukkig heel anders. Er is slecht en onredelijk op haar klacht gereageerd, inderdaad had ze mogen verwachten dat de stoelen langer meegaan, horen we. Dit is niet gegaan hoe JYSK klachten wil afhandelen. Belier krijgt alsnog vier nieuwe tuinstoelen en is daar heel blij mee.

Wilt u reageren of heeft u hulp nodig van het Ombudsteam? Mail ons!

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.