Een nieuwe bumper voor Josje ’helemaal’ uit Nieuwegein

De bumper van de Suzuki Alto van Josje Penseel uit Noordwijk was geheel aan barrels en er moest dus een nieuwe komen.

De bumper van de Suzuki Alto van Josje Penseel uit Noordwijk was geheel aan barrels en er moest dus een nieuwe komen. Op internet bestelde zij een nieuwe bij Vip Scooters in Nieuwegein. In parelmoer wit. De bumper werd echter in ’gewoon’ wit geleverd. Dat meldde zij in een WhatsAppje. ,,De eigenaar bood aan de bumper in de juiste kleur naar Noordwijk te komen brengen en te demonteren en weer te monteren. Wat een geweldige service van dat bedrijf. Kom daar maar eens om in deze tijd. Dus een grote pluim.”

Service gaat soms best ver, ook heel veel jaar later, e-mailen Marga en Rinus Bunnik uit Voorschoten. In juli 2013 hadden zij voor op het balkon bij Zon en Scherm in Zoetermeer kunststof tegels gekocht. Geschikt voor buitengebruik en UV-bestendig, was gezegd. ,,Helaas werden de tegels in de loop der jaren door invloed van zon en licht lelijk en het oppervlak ruw. Acht jaar later in 2021 hebben we hier foto’s van gemaakt en als bijlage van een mail naar Zon en Scherm verzonden. De volgende dag heeft die contact opgenomen met de fabrikant, en de dag daarop ontvingen we een zending met nieuwe tegels zonder enige kosten. Zo kan het dus ook!”

Liesbeth Hof uit Heerhugowaard is blij met Summum damesmode. In het filiaal in Rotterdam kocht ze vorig najaar een blouse waarin ze onlangs een onverklaarbaar gaatje ontdekte. Zij ermee naar het filiaal dichter bij huis, in Alkmaar. De verkoopster meldde direct dat dit niet hoorde en gaf Hof een tegoedbon voor het aankoopbedrag. ,,Ik ben zeer tevreden met deze oplossing en fijn dat de verkoopster op deze manier reageerde. Een compliment waard.”

Uw compliment?

Heeft u ook iets aardigs meegemaakt? Stuur ons dan ook eens een compliment. Dat kan HIER. Vergeet u niet uw woonplaats erbij te vermelden?

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.