Half jaar wachten op oven werd drie dagen
© Foto Cyclomedia
Omdat de inbouwoven van Tiny Mooij uit Koog aan de Zaan het begaf, ging ze terug naar Koel Keukens Zaandijk. Even schrikken: de levertijd van het merk van haar oven kon wel tot een half jaar oplopen.
Maar het bedrijf ging speuren naar een alternatief en dat werd gevonden. ,,Drie dagen later werd ik al gebeld of het nu uitkwam om de nieuwe in te bouwen. Zo’n geweldige service verdient een hele dikke pluim!”
Ans Borgers prijst Specsavers bij haar in Hilversum. Ze was door een kabel die over de straat lag bij een fietsenwinkel lelijk ten val gekomen. Flinke bloeduitstortingen in haar gezicht en diepe krassen op haar brilleglazen. De rijwielzaak zou de schade regelen. Toen de bril klaar was, bleek de betaling door de rijwielzaak nog niet binnen, maar toch kreeg zij haar nieuwe bril mee. ,,Het meegeven van een best wel prijzige bril zonder dat deze volledig betaald was is voor mij een geweldige service. Claire van Specsavers heeft voor mij een dikke pluim verdiend.” De betaling is later toch netjes afgehandeld, meldt Borgers nog.
Rijwielzaak Breed en Meester in Zwaag wordt geprezen door Tjerk Akkerman, omdat die na de garantieperiode hem voor zijn weigerende e-bike zonder kosten een nieuwe accu van 500 euro gaf omdat de oude al stuk was. ,,Dit noem ik nog eens service!”
In haar woonplaats Noordwijk kocht Cobie Augustinus in de winkel van Norah een leuke jurk. Drie dagen later was zij er weer en zag dat ’haar’ jurkje voor de helft was afgeprijsd. ,,Tegen de verkoopster zei ik dat ik pech had. Zij adviseerde om met het jurkje terug te komen en het verschil terug zou krijgen. Dat vond ik klasse. Dank aan Sylvia!”
In de vorige klasse stond dat het compliment voor Pearle in Bussum van Tiny van de Horst uit Hilversum was. Zij woont echter in Naarden.
Uw compliment?
Heeft u ook iets aardigs meegemaakt dat zich goed leent voor deze rubriek Klasse!? Mail ons dan uw ervaring en vergeet er niet uw woonplaats bij te vermelden.