Kat boos: kattenluik Mieke de Bruin blijft gesloten

© Foto Getty Images/iStockphoto

Van Mieke de Bruin uit Hilversum krijgt PetSafe een heel dikke pluim.

Ruim tien jaar geleden kocht zij een petporte smart flap microchip kattenluik. Nooit problemen, tot nu. ,,Onze kat stond heel boos buiten! Het luik werkte niet meer. Chip laten nakijken bij de dierenarts. Die chip werkte, dus een nieuw kattenluik voor 128,95 euro gekocht. Werkte het weer niet goed. PetSafe gebeld die vermoedde dat het nieuwe luikje stuk was. We kregen een nieuwe opgestuurd. De volgende dag werd het luik geleverd. Als dat geen snelle service is?”

Berend van der Veer uit Hoorn wil graag Electroworld Lieshout in zijn woonplaats een veer op de hoed steken. „Enkele weken geleden ging het scharnier van de deur van onze Bosch wasmachine kapot. We hadden de machine in 2019 gekocht. Om 13.00 uur belde ik met Lieshout, om 15.00 uur was er een andere deur in de wasmachine geplaatst. Misschien had ik de Bosch elders iets goedkoper kunnen aanschaffen, maar daar had ik zeker niet deze prima service gekregen.”

Jan van den Oever uit Zandvoort bracht zijn anderhalf jaar oude, lekkende Krups Nespresso apparaat naar Mediamarkt in Heerhugowaard. Na twee weken bericht: hij mocht een nieuwe uitzoeken, de reparatie duurde te lang. De zeven euro prijsverschil kreeg hij terug.

Uw compliment?

Heeft u ook iets aardigs meegemaakt? Stuur ons úw compliment en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden.

Meer nieuws uit Ombudsteam

Ombudsteam

Ons Ombudsteam springt in de bres voor de consument.