Veel waardering voor Wielerspecialist Boos
Rijwielhandel Boos in Wervershoof.© Foto Cyclomedia
Alle lof voor Wielerspecialist Boos in Wervershoof van Gert van de Weerd in Purmerend.
Hij had in 2008 bij een zaak in Amsterdam een alu Idworkx mountainbike gekocht die door intensief gebruik op het strand, in de bossen en in de bergen (o.a. springen) veel te verduren had gehad, waardoor reparaties niet uitbleven. Spaken kapot, gebroken kettingen en versleten tandwielen, drie trapassen, remmen en twee verende voorvorken, daarvoor alleen al kon hij een nieuwe fiets kopen. Na ’gebonk’ in de voorvork werd hem door de verkoper een vaste voorvork geadviseerd zodat dat euvel getackeld zou zijn, maar het gebonk bleek na de derde voorvork geenszins over. Van de Weerd: ,,Toen werd heel laconiek gezegd dat de fiets eigenlijk wel op was. Via internet kwam ik bij Wielerspecialist Boos in Wervershoof terecht en die heb ik het hele verhaal verteld. Zonder zijn mening hierover te geven, kwam hij met het advies om een schijfrem te monteren. Hij zou voor een heel speciale prijs deze aanpassing realiseren met als gevolg: geen gebonk meer! ,,Wielerspecialist Boos, fantastisch dat u zo’n advies geeft en het probleem oplost. De fiets is echt top en dan hoeft er niet meteen een nieuwe fiets verkocht te worden.”
Superkeukens
Een jaar na aankoop van hun keuken bij Superkeukens Broek op Langedijk viel het André Bibo uit Heerhugowaard op dat het paneel van de koelkastdeur krom trok. „Een mail daarover, met foto, was genoeg voor Ivar Pronk van Superkeukens om zonder discussie direct een nieuwe deur toe te zeggen. Na enige levertijd werd deze door de monteur aangebracht. Hij tipte ons om de fabrieksinstelling van de vaatwasser te wijzigen. Door het, na de draaitijd, automatisch openen van de deur en de waterdamp die daarbij uittrad, zou de nieuwe deur anders het zelfde lot beschoren zijn. Verder geen gedoe, geen factuur, gewoon opgelost. Klasse!”
Pearle Velserbroek
Als er iets niet goed gaat bij een bedrijf laat ik dit meestal weten dus laat ik nu ook eens een compliment uitdelen, begint Jan Kok uit Haarlem zijn compliment voor Pearle Velserbroek. „Op 31-12-2021 heb ik een bril op sterkte gekocht met ontspiegelende glazen. Na ruim een jaar zag ik dat de coating beschadigd was. Ik had er geen last van maar bij het afzetten viel het iedere keer op. Mijn echtgenote vond het storend om te zien als we tegenover elkaar zaten. Ik ben naar Pearle gegaan en hoewel niet bekend is hoe de schade is ontstaan, werd direct gezegd dat dit met nieuwe glazen gratis opgelost wordt.”
Het Zwarte Fietsenplan
Mariska van Hands@Work in Haarlem deelt graag een pluim uit aan de mannen van Het Zwarte Fietsenplan. Haar (zakelijke) bakfiets van 2,5 jaar oud kreeg kuren. „Met een bedrijfskledingwinkel midden in de stad onmisbaar voor dozen etcetera. De termijn van mijn garantie voor de accu was verstreken. Toch kreeg ik 100 procent vergoed, ook mijn ketting en sensor werden nog even afgesteld. ’Is goed hoor zo, mevrouw’ was hun antwoord toen ik vroeg wat het kostte. Top service!”
123inkt.nl
Webshop 123inkt.nl krijgt een ferme schouderklop van Harrij en Annette Schmidt uit Krommenie. Ze bestelden een nieuwe toner voor hun printer die ze twee dagen later bij een afhaalpunt konden ophalen. Toen bleek het de verkeerde toner te zijn. „We hebben 123inkt gebeld en binnen twee dagen werd de juiste toner thuis bezorgd, mét een flesje wijn én een sorry-kaart. Top service!”
Uw compliment?
Heeft u ook een compliment te vergeven? Mail ons dan HIER en vergeet niet uw woonplaats erbij te vermelden.